vineri, 14 ianuarie 2011

Leasa Dragos - Inger si drac (Maxi single)




In avanpremiera albumului "Altfel", Dragoş Leasă le oferă fanilor un maxi single, "Înger şi drac", plus toate piesele lansate până acum, cu scopul de a fi... evaluat. Solistul le trimite în mod gratuit primilor acest CD, 100 de fani care fac comandă iar după ce îl ascultă, aceştia sunt rugaţi să hotărască dacă muzica lui e bună şi cu cât trebuie să-l plătească pe Dragoş pentru albumul ce urmează să-l lanseze.


"Într-o lume în care de promovare la tv au parte doar cei care cântă că "soarele-i sus mişcă-i trupul" sau "m-am spălat pe dinţi cu whiskey", într-o lume în care toţi îţi spun: "nu se poate n-ai cum", am ales să fiu printre puţinii visători care cred că prin creativitate, inteligenţă, inovaţie, încredere şi respect, se pot realiza lucruri foarte frumoase. În ceea ce priveşte banii, aceştia chiar nu contează. Şi să exemplific: cu aproximaţie, să trimit un pachet cu tot cu cd, plic, timbre, mă costă 4.5 lei. La 100 de pachete trimise ar veni 450. Dacă unul singur îmi confirmă încrederea, pierderea materială va fi infinit mai mică decât faptul că am câştigat un om în care ştiu că pot avea încredere şi cu care sau pentru care să fac lucruri frumoase în continuare. Eu sunt sigur că din 100 de oameni, 100 îmi vor confirma încrederea, pentru că românii sunt nişte oameni extraordinari, din toate punctele de vedere. Cei care doresc să comande materialul găsesc pe site-ul meu www.leasă.ro toate informaţiile necesare", ne-a povestit Dragoş.

Sursa: Libertatea

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu