joi, 28 aprilie 2011

Desene Animate



Nu ştiu câţi se mai uită la desene animate dar eu la 21 de ani încă mai ma uit (e ceva ciudat?). De mic copil îţi plac desenele animate deoarece acolo se întâmplă chestii care în viaţa normală nu ai putea să le faci (Cum ai putea să scoţi o oaie din buzunar?).
Şi cum sunt din generaţia mai veche am crescut cu desene animate precum: Tom şi Jerry, Mickey Mouse,Road Runner,Ştrumfii,Buggs Bunny şi altele.
Prin `98 sau `99 numai îmi mai amintesc bine am băgat prin cablu` două posturi de desene animate Cartoon Network şi Fox Kids uitandu-mă zilnic la Vaca şi puiul, Ed,Edd si Eddy, Popoeye Marinarul, Familia Flinstone (Cartoon Network) şi Viata cu Louie, Lumea lui Bobby, Jack Piratul cel Teribil, Pisoiul Eek/Tunetozaurii.
Parcă desenele animate de acum nu sunt chiar aşa de haioase ca înainte,sau mi se pare mie?
Voi la ce desene vă uitaţi?
În continuare o să vă las cu câteva episoade care mi-au placut foarte mult şi la care mă uit chiar şi în ziua de azi.













1 comentarii:

ma uit la desene de cand ma stiu. imi place mult ce se dadea inainte pe raposatul fox kids gen viata cu louie, lumea lui bobby, familia addams si ce se da pe cartoon network dupa miezul noptii (sau se dadea) adica billy si mandy, vaca si puiul etc.

Trimiteți un comentariu