marți, 19 aprilie 2011

Titel se întoarce


V-am mai povestit de Titel, acel Don Juan al piţipoancelor frezat cu gel cu gânduri mari în cap.
Acum vreo 3 luni am mers cu el prin Slobozia, numai ştiu după ce să ne uităm şi ne-am oprit la un fast food să băgăm ceva la maţ că ne aplauda stomacu`. Vânzătoarea de acolo era o tânără domnişoară cu ochii albaştri şi puţin blondină. Titel ca întodeauna o privea cu mare interes ca o viitoare pradă, admirândui ochii şi curios să vadă ce nume are, s-a uitat la ecuson şi din liniştea de care era cuprins la apucat un râs de numai putea să se abţină.
Eu    - Titel ce ai mă?
Titel - Ai văzut cum o cheamă pe aia ? (şoptind)
 Eu   - Cum mă? (şoptind şi eu)
Titel  - Bucica (râzând nebuneşte)
Eu    - Pe bune? (mirat)
Titel -  Da mă (râzând în continuare)

În fine am comandat şi am intrat unde erau mesele sa mâncam şi Titel tot râdea...
Titel - Cum frate să te cheme Bucica ?
Eu   - Titele ia uităte în spate... (zâmbind)
Se uită Titel în spate ditamai geamul deschis între încăperea cu mese şi fast-food.
Bucica auzise tot. =))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu